بهترین پستها

سلام

خوب من مثل همیشه دیر اومدم دیدم بازی شروع شده . اولش گفتم دیدی منو هیشکی دعوت نکرده! بعدش دیدم نه اگه یکی به یاد من بوده کسی نیست جز ندا جون .البته قابل به ذکر هستش تا خواستم خودمو لوس کنم و اعتراض کنم منو دعوت نکردن مورد حمله و مشت و لگد ندا جون و حسام خان قرار گرفتم که از این حرکت ورزشیشون سپاسگذارم. منم دلم واسه قدیم و برو بچ تنگ شده . واسه وقتی که حوصله زیادی داشتم واسه نوشتن و بهتر از الآن مینوشتم . حالا که قابل دونستین میخوام اون پستهایی که خودم دوست دارم اینجا لینکشونو بذارم به یاد گذشته:

1-      سرمایه عشق را در کدام بازار خرج کنیم؟ چیزی که واقعا هنوز بازارشو پیدا نکردم.

2-      راز ماندگاری عشق... به نظرم اینه که واقعا عشق باشه

3-      طور سینا ... یه شعر زیبا و یه خاطره به یاد ماندنی از دوران کاردانیم که خفن دوست داشتم اون دوران رو.

4-      آیا روزی میرسه که دعای من مستجاب بشه؟

5-      کیش ومات زندگی ...امیدوارم هیچکس تو زندگی مات نشه چون بالاخره میشه با کیش بازی رو ادامه داد.

6-      جدال با زندگی در ایستگاه مردگان...دردناکترین چیزی که نوشتم و واقعا دوستش دارم.

7-      نگاه... به نظرتون باید چطوری نگه کنیم؟

8-      بیرون وام دار درون شماست...

9-      اولین تولد وبلاگم...خیلی مسخره بود مثل ندید بدیدا منتظر اولین تولد وبلاگم بودم آخرشم یادم رفت.

10-   ارتباط شخصیت و دست دادن...

11-   کار؟!...من الان بیکارممممممممممممممممممممممممممممممم

12-   زندگی بدون رنگ؟!!

13-   همین مطلب الآن

روزهای رفته هیچ وقت برنمیگردن پس چه خوبه که خاطرشونو به خوبی نگه داریم . منم تمامی دوستانی که لینکشونو دارم تو وبلاگم دعوت میکنم. گرچه ممکنه اینقدر دیر شده باشه که همه بهترین پستهاشونو نوشته باشن.