بازگشت....

 سلام سلام سلام آخ که این دلم چقدر تنگیده بود واسه اینجا .میدونم الآن از خوشحالی تو پوست خودتون نمیگنجین ولی خواهش میکنم خودتون رو کنترل کنین چون من مثل مایکل جکسون حوصله غشی ها رو ندارم.  اول همه قبل از اینکه بگم کجا بودم باید یه ماجرایی رو بگم. یه روز یه مرد بوده که خیلی بد شانس بوده ولی تمام اطرافیانش خوش شانس بودن یه روز از یکیشون میپرسه میگه چطور شما همه خوش شانسین من اینقدر بد شانسم؟ اونم میگه نمیدونم والا شاید واسه شانست اتفاقی افتاده یه سر برو باغ شانسها. یه باغی هست شانس همه اونجاست به شکل خودشون برو ببین چه خبره!! یارو میره میبینه از دم شانس همه اطرافیانش خوش تیپ و مرتب مشغول خوش گذارانی هستن . هر چی میگرده شانس خودش رو پیدا نمیکنه میره ته باغ میبینه شانسش تا کمر تو لجن نشسته .میگه بابا بیا بیرون منو بد بخت کردی خلاصه تمیزش میکنه و از باغ میاد بیرون یه دو روزی رو شانسه ولی بعدش بد شانس میشه دوباره میره میبینه ایندفعه بیشتر رفته تو لجن عصبانی میشه بازم میاردش بیرون و تمیزش میکنه میگه دیگه نری اونجا ها!. آقا بازم دو روزی خوبه دو باره همون آش و همون کاسه اما بد تر میره میبینه ایندفعه تا گردن رفته تو لجن عصبانی میشه یکی میزنه تو سر شانسه میگه برو زیر که همین یه ذره شانس هم نمیخوام . حکایت ما هم حکایت این آقاست قرار بود 6دی امتحان برگذار بشه و ما از عذاب وجدان خلاص شیم(درس که نمیخوندیم) ولی افتاد 26ام بعدش زد و امتحان استخدامی بانک که اونم همین 8 اسفند امتحانش بود اونم واسه خودش ماجرا داشت و بد بختی های فراوان که همش حکایت این شانس.......ماست . بعد اونم سفر پیش اومد و  یه سری مسائل دیگه که ما رو از اینجا هی دور میکرد . این همه عذاب وجدان کشیدیم و آ خرشم دانشگاه قبول نشدیم ای کاش حد اقل این بانک رو قبول بشم وگرنه ...............................راستی جاتون خالی این مدت از بس فیلم دیدم که واسه امتحان بانک مجبور شدم دو روز آخر برم خونه یه حزب اللهی سفت و سخت که بتونم دو کلوم درس بخونم .....بازم جاتون خالی مراسم چهارشنبه سوری رو هم به روش عید دیوالی برگذار کردیم.....دلم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی واسه همتون تنگ شده بود ازتون خیلی خیلی خیلی ممنونم چون همتون دوستای خیلی خیلی خیلی خوبی هستین مخصوصااز همه با وفا تر این که این مدت همش باهاش بودم البت گفته بود ازش اسمی برده نشه و هیچگونه لینکی داده نشه ولی من نتونستم رو قولم واسم و حد اقل عکسش رو واستون لینکیدم.

پیشاپیش هم عید رو به همتون و خانواده هاتون تبریک میگم انشاالله سال خوب و پر باری داشته باشید . دوستون دارم فراوون.